miercuri, 14 ianuarie 2009

La o ora de romana

Ce este omul in esenta sa?O fiinta obisnuita sa se hraneasca cu iluzii si sa traiasca un vis care nu se sfarseste tehnic,niciodata pentru ca mintea continua sa lucreze.Insa,cand se trezeste la realitate si observa diferenta este nemultumit.
Singura stiinta pe care omenirea o cunoaste cu adevarat este stiinta nemultumirii.
Oamenii in opinia mea stagneaza.De sute si sute de ani batem pasul pe loc si nu ma refer la evolutie stiintifica sau industriala.
Vorbesc de firea umana.Aceleasi stereotipuri cu problemele lor existentiale,vietiile traite in rutina si clisee, care exista de atata timp,care pur si simplu nu fac niciun efort sa avanseze.
Omul care imi poate spune sincer,fara niciun dubiu,cu mana pe inima:"Am invatat sa invat" si chiar sa reuseasca asta are parte de tot respectul meu.Din pacate sunt putini oameni de felul acesta.
Evolutia,cred eu,este limitata de un impediment in gandire.Gadeste-te la o sfoara pe care o tai cu cutitul,facandu-i un capat.Poti spune :"Se sfarseste aici pentru ca aici am sfarsit-o eu".
Suntem incurajati sa evoluam si sa ne schimbam dar firea,natura noastra ne impedica sa realizam asta.

Vroiam doar sa zic cele scrise mai sus care mi-au trecut prin cap in ora de romana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu